emjans.blogg.se

The only thing thats make sense in this crazy world, is rock n' fucking roll.

Musikfredag

Publicerad 2013-04-26 13:45:21 i

Den här fredagen började med att åka in till musikhuset i Växjö för att kolla på en dokumentärfilm om socker, väldigt intressant och känns som man kommer ha den i bakhuvudet ett tag framöver. Efter filmen fick vi prova på att spela lite instrument. Jag fastnade lite för basgitarren, var ju ingen Nikki Sixx men kunde spela på rätt bra när jag väl kom in i det :) sedan väntade jag på bussen i femtio minuter (drygt!!) men nu har jag varit hemma en liten stund och ligger i soffan och sölar, är så sjukt trött men snart hoppas jag att jag är uppe och springer igen, det är ju fredag ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Messin with me is to piss in the wind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela