emjans.blogg.se

The only thing thats make sense in this crazy world, is rock n' fucking roll.

Valborg!

Publicerad 2013-04-30 12:07:33 i

Jag blir så jäkla less! Skrev ett långt inlägg igår som aldrig publicerades och är helt borta?!

Idag började dagen med att åka in till stan för att promenera till universitetet för en föreläsning om kommunikation! Riktigt intressant. Sedan körde Sara hem mig och nu sitter jag och tittar på tv :) konstigt att vara nykter kl 12 på Valborg! Men kör Valborg i smålandstyle och umgås med vänner och mysa :)

Igår fick jag ett mail där det stod att jag har fått sommarjobb! Är överlycklig och känner en otrolig lättnad :)

Imorgon är också en dag att se fram emot! Firar min finalborg på en fotbollsmatch! Bästa fintröjan åker på och ölen dricks för att sedan heja på bästa Blåvitt!!!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-05-13 10:40:47

Vart har du fått sommarjobb??
Va kul :)

Grattis! <3

Svar: Tack :))<3 Det är i Kosta i Kosta Boda butiken :)
Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Messin with me is to piss in the wind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela