emjans.blogg.se

The only thing thats make sense in this crazy world, is rock n' fucking roll.

Äntligen fredag!

Publicerad 2013-05-03 11:16:23 i

Blev en kort föreläsning nu på morgonen om inspiration till träning och hälsa. Mycket intressant och peppande! Kom hem innan 11 och känns otroligt skönt att komma hem innan dagen knappt har börjat!

Ikväll är det grillning som gäller och jag hoppas jag får i mig något! Har knappt fått i mig någon mat igår och inget idag än så länge. Mår så äckligt dåligt och det känns som att jag vill spy hela tiden. Jävla mensvärk. Hade tänkt att försöka mig på en joggingrunda efter peppet från föreläsningen men eftersom värken brukar bli värre så tar jag nog inga chanser! Kanske går ut och sätter mig i solen en stund, får se.

Märker att det är aldeles för varm för mina stackars växter i vardagsrummet eftersom solen ligger ju på här hela dagarna, får helt enkelt byta ut de mot plastväxter under sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Messin with me is to piss in the wind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela