emjans.blogg.se

The only thing thats make sense in this crazy world, is rock n' fucking roll.

Äntligen fredag!

Publicerad 2013-05-10 13:53:12 i

Sitter på bussen påväg hem, efter att ha varit på den flygande smålänningen där det var mässa bl.a mycket roligt! Och gratisgrejer så klart :) det var matmässa där med så blev en liten korvlunch för mig haha! Är dock helt slut nu, är så varm och hela huvudet känns tyngre. Fick ju knappt någon sömn inatt då grannen ovanför måste ha ramlat ur sängen eller nåt. Blev en jäkla duns i vårt tak och vi flög upp ur sängen och jag blev livrädd! Tog nog ett par timmar tills jag kunde somna om igen, grannen ska alltid hålla på och smådunsa i golvet..

Har hämtat ut mina biljetter till Östhammar idag! Längtar! :) kommer bli svårt att vara en vecka utan Pontus, men skönt att få umgås med familj och vänner där hemma.

Nu ska jag hem och läsa min bok som jag har dragit ut på, vill verkligen inte läsa klart den! Det bästa jag nånsin läst :) eragonserien så klart (drakar<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Messin with me is to piss in the wind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela